Program rada

INDIVIDUALNI TRENING

Šta predviđa individualni trening?

Šta je individualni trening?

Lični trening je najbolji način da se stvarno prepoznaju detetove slabosti sa naglaskom na koji način može te slabosti pretvoriti u sopstvenu snagu, implementirajući ih u svoju igru.

Sa našim mladim igračima sarađujemo na svim aspektima igre u košarci. Od mentalne pripreme i vođstva/mentorisanja, treninga agilnosti i snage, poteza u šutu i u igri potrebnih da bi postali efikasniji igrači u celini. Pomoći ćemo našim igračima da poboljšaju svoj ulaz, optimizuju ofanzivne situacije, snagu i kondicioniranje, odbranu i pozicioniranje, situacije za propuste, te kreiramo i optimiziramo situacije jedan na jedan kroz sjajne poteze ispod struka. Krajnji cilj ličnog treninga je da igrač postigne status kompletnog igrača.

Šta predviđa individualni trening?

DRIBLING I KONTROLA LOPTE

Tematske sesije za dribling i kontrola lopte naučiće decu veštinama rukovanja loptom i driblingu, vežbama i tehnikama koje su im potrebne za savladavanje i kretanje po terenu sa potpunim poverenjem. Ovakvi treninzi nude kreativan i uzbudljiv nastavni plan i program koji će buduće sportiste naučiti kako da prolaze igrače koji ih čuvaju, razvijaju kontrolu lopte i dalje samostalno treniraju. Fokusirani smo na razvoj individualnih veština u rukovanju loptom, takmičarskom okruženju i napredovanje od pojedinačnih poteza do pogona i timskih aspekata prodora i udaranja.

BODY MASS

Body Mass Index (Indeks telesne mase) je metoda za merenje zdravog rasta sportiste, izbegavanje bolesti i kreiranje plana zdrave ishrane koji će pomoći igračima da poboljšaju svoje veštine, uživaju u zdravom životu i grade zdrave navike. Detinjstvo je važno vreme u razvoju životnih obrazaca vezanih za hranu i fizičku aktivnost koji bi trebalo da se nastavi u odrasloj dobi. Važno je da porodice uspostave dobre navike koje promovišu zdrav životni stil svoje dece. Merimo težinu, visinu Vašeg deteta, izračunavamo BMI i dajemo najbolji savet za Vaše dete.
Fokusiramo se i na telesnu masnoću Vašeg deteta. Pravi procenat telesnih masti pomoći će košarkaševoj sposobnosti da skače, trči brže, slobodnije se kreće po terenu, a istovremeno će umanjiti umor i poboljšati kondiciju.

FAIR PLAY KOD DECE

Međuljudski odnosi u sportu svakog časa se stavljaju na proveru. Ispit pravog sportiste polažete ponašanjem u svlačionici, na terenu i van njega, na ulici i u školi. Za taj ispit uče vas vaši roditelji i trener. Ne polažeš ispit za sportistu samo na takmičenju, već svakodnevno svojim ponašanjem.

1. Časna i viteška borba protivnika

2. Poštovanje pravila

3. Poštovanje sudija

4. Poštovanje protivnika

Ko je pravi sportista?